vineri, 14 mai 2010

Stiri pe scurt

1. Guvernul vrea sa taie facilitatile pensionarilor la transport si sa reduca bursele din educatie - zf.ro

Comentariu : 1 eur investit in educatie economiseste 13 eur investiti in justitie.

2. O stire mai veche banuiesc. Masina mea preferata : Volvo. Dar intr-o zi mi-a fost data sa ajunga la urechile mele ca Volvo a fost vanduta Chinezilor. Nu am putut sa cred si ...
Volvo sold to Chinese - topgear.com

Comentariu : WTF ! Trebuie sa imi aleg alta masina preferata acum.

3. Romanian Security Team - Security Research - rstcenter.com/

Comentariu : Aici se afla baietii care au hack-uit cancan-ul. Am intrat la ei pe forum, am citit si sustin scopul lor de a ne apara poporul roman.





Nou ? Iti place ce citesti ? Aboneaza-te ! si mai treci pe aici.

0 :

Comment here

Tu ce ai de zis in privinta asta ?