miercuri, 11 august 2010

Taxa de mediu procedura judecata partea 1.

Salut. Nu stiu daca stiti toti, daca a ajuns la toti aceasta informatie.
Taxa de mediu care o platesti la inmatricularea unei masini aduse de afara cat, daca nu ma insel, si a unei masini noi este ilegala. Se pare ca ea intra in contradictoriu cu legislatia europeana si anume pentru incompatibilitatea prevederilor O.G.50/2008 cu dreptul comunitar, mai exact art. 90 Tratatul C.E - whatever this means.

In fine, uite asa mi-am luat si eu o masina adusa din Germania si cum nu ma consider mai prost, m-am hotarat sa dau si eu statul in judecata.



Am cautat pe net avocat si am gasit : http://www.law-company.eu/Taxa%20Auto.html

Tinand cont ca au mai castigat un astfel de proces am ales sa merg cu ei. Plus nici nu consider ca sunt scumpi.
Va voi tine la curent cu detalile pentru a va ajuta sa va faceti o idee despre acest proces.

Prima data m-am intalnit cu Avocatul. Am facut un contract prin care el se obliga sa ma reprezinte in acest caz. Am platit si onorariul de 600 de lei cum scrie pe site.

Din cate mi-a spus avocatul, prima sentinta s-ar da undeva in Noiembrie, (inca nu este confirmat, astept raspuns de la el saptamana asta). El va incerca sa rezolve cazul din prima sentinta. Daca nu reuseste s-ar prelungi inca o luna.

De platit ar mai trebui sa mai platesc o taxa de 40 de lei, un timbru pentru ...
De asemenea a trebuit sa dau la tradus actele masini la un traducator autorizat, traducerea trebuie sa fie si legalizata (traducatorul se duce cu autorizatia la notar si semneaza in fata lui). - timp disponibil pana in sentinta (noiembrie).
Apoi pana in sentinta trebuie sa ii fac RAR-ul.

Avocatul mi-a mai spus ca o sa imi trimita el un formular care va trebui sa il trimit catre ... inmatriculari, probabil politie, unde voi cere inmatricularea masini fara taxa. Voi primi raspuns in 30 de zile, negativ. Se va atasa raspunsul la dosar.

Deasemenea tin sa precizez ca cheltuielile de judecata vor fi recuperate si anume :
- onorariul avocat
- traducere
- alte cheltuieli legate de proces

Pentru mai multe informatii mai treceti pe aici.

UPDATE : http://stupefiat.blogspot.com/2011/10/update-taxa-de-mediu-procedura-judecata.html

3 comentarii:

  1. in ce stadiu esti cu judecata?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, in acelasi stadiu. Am primit de la avocat adresa catre "SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR, REGIM PERMISE DE CONDUCERE SI INMATRICULARE A VEHICULELOR din cadrul Prefecturii Municipiului
    Bucuresti" prin care cer inmatricularea masini fara sa platesc taxa de poluare.
    Am trimis prin posta cu confirmare de primire si urmeaza sa primesc confirmarea care se va pune la dosar in caz ca respectivul Comandant nu sa imi dea raspuns in 30 de zile. Urmeaza sa mai traduc actele si sa merg cu masina la RAR si om vedea ce se intampla in noiembrie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Update: Mi-a venit raspunsul de la "SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR, REGIM PERMISE DE CONDUCERE SI INMATRICULARE A VEHICULELOR din cadrul Prefecturii Municipiului Bucuresti" - negativ.

    Mi-a venit citatia cu termen de judecata Aprilie.2011. Am cerut avocatului sa faca o cerere pentru a se judeca mai repede. Am platit niste taxe pe care mi le-a comunicat avocatul sa le platesc, si le-am trimis in plic la adresa Judecatoriei.

    Acum astept.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce ai de zis in privinta asta ?