miercuri, 21 aprilie 2010

Hai sa desfintam taranul !

Suntem in criza financiara si cu toate astea statul continua sa ne fure la maxim. Ca ne fura nu ar fi asa grav deoarece ne-am obisnuit. Dar pe termen lung ? Cine o sa mai produca ?



Taranii care nu sunt inregistrati la Registrul Comertului ca persoana fizica autorizata, intreprindere individuala sau familiala, nu-si mai pot vinde produsele agricole si alimentare in piete si targuri incepand de la jumatatea acestei luni, potrivit Ordonantei de Urgenta 44/2008.




"Efectul imediat al aplicarii ordonantei este acela ca, micul producator isi va vinde productia intermediarilor facilitand astfel profitul usor al acestora si saracirea taranului", a declarat Niculae Stefan, presedintele Federatiei Agrostar.

Stire preluata din zf.ro.

Mi se pare de o imbecilitate maxima declaratia dl. Niculai. Uita-ti comentarii aduse la aceste stire :

Comentarii :

bir pe mici producatori
sa vina domnul boc sa vada cum se produce un kg de legume la noi.la care noi vindem produsele cu prezuri de 10 ani si contracte cu supermarcheturile nu se poate numai prin intermediar adica spaga ...mergem la nemti sa muncim macar stim pt ce copii nastri sa ramana acolo ..ca la tara nau nuci un viitor . - scris de eugen

Alt comentariu care nu prea are legatura cu subiectul cu toate ca a fost postat la acest subiect, dar este foarte frumos scris :

ganduri
Cand la unitatea unde (inca) lucrez a inceput sa ne taie gazele si curentul pentru neplata, am zis ca e ceva trecator, ca fara noi nu se poate. Cand nu ne-am mai luat leafa, am zis la fel, ba chiar i-am amenintat pe sefii cei mari ca plecam si o sa vada ei atunci ce rau este fara noi. Cand ne-au anuntat ca ne desfiinteaza, am zis ca nu se poate ca doar cine o sa mai faca ce facem noi ? Cand ne-am uitat bine in jur, am constatat ca erau si altii care puteau sa ofere ceea ce faceam noi, ba chiar poate mai ieftin ca noi. Acum 500 de oameni ne gandim fiecare cu ce o sa ne acoperim ratele si cele necesare traiului. La scara individuala, vom fi fiecare asemeni statului: oricat de mari vor fi nevoile, cheltuielile nu le vom putea face decat in limita amaratei acelea de indemnizatii de somaj. As vrea sa credeti ca tot ce am scris este din pacate extrem de real. Poate veti sta si dumneavoastra si veti calcula cate venituri ati adus la buget pentru ca sa pretindeti sustinerea cu asemenea sume. Nu vreau sa credeti ca minamilizez munca dumneavoastra si importanta ei pentru societate. Din pacte, in conditiile globalizarii economiei, societatea alege varianta cea mai convenabila ei. Si dumneavoastra si noua tuturor, cat mai mult bine. - scris de "viitor somer"


Rezumatul meu :

NU exista agricultura la noi in tara. Chiar daca "inca" mai sunt tarani care sa lucreze pamantul, acestia nu au unde sa isi vanda produsele. Apar tot felul de ipocrizi de legi (ex. stampile pe oua cu data expirari - ce mai mare tampenie).
Singura cale sa mai salvam "kktul" asta de tara este prin a ne educa noi consumatori astfel incat sa cumparam lucruri pur Romanesti. Nu mai cumpara cartofi din Cora, Kaufland etc. made in Egipt, Germania, Austria etc. Cumpara din piata, made in Romania, si mai ieftini si mai buni.
Ai pofta de ceva dulce, cumpara-ti o eugenie Made in Romania. Folositi ultimi bani pe care ii mai avem pentru dezvoltarea noastra si nu a marilor Branduri.

Multi or sa zica, mie nu imi pasa. Dar o sa iti pese cand ai sa vezi ca ai un loc naspa de munca sau poate deloc, cand ai sa vezi ca parinti tai traiesc in conditii mizere la batranete, cand o sa te simti inconfortabil in prezenta numarului mare de cersatori, cand pe copilul tau ai vrea sa il hranesti cu o mancare sanatoasa inexistenta, o sa te tot derajeze ... si atunci s-ar putea sa fie prea tarziu sa iti mai pese.















Nou ? Iti place ce citesti ? Aboneaza-te ! Mai treci pe aici.








0 :

Comment here

Tu ce ai de zis in privinta asta ?