joi, 12 august 2010

Pamant Ieftin de tot !

Daca va gandea-ti sa va luati pamant si nu va-ti luat pana acum, eu va zic care este solutia de a cumpara o bucata mare de pamant la un pret foarte mic. 69,99 eur pentru 7,2 hectare de pamant.
Vi se pare mult ? Am o oferta si mai buna.69,99 eur pentru 8,1 hectare de pamant.
In fine termenul de pamant poate nu este chiar relativ.

Ok, si acum care-i smecheria.
Pai am mai scris eu un articol in care daca aveai multi bani si vroiai sa vizitezi un loc deosebit de puteai duce intr-o excursie pe luna. - link post.
E acum se pare ca poti sa iti si cumperi teren pe luna. 69,99 eur pentru 7,2 hectare de "luna".
Sau daca vrei sa fi si mai smecher iti cumperi 8,1 hectare la acelasi pret pe Marte.

Cumpara si tu acum si fi vecin cu :

Pepe, Bitza, Becali, Bodo, si multi alti.



Bun, care este logica acestui lucru. Pai se pare ca un america pe nume Denis M. Hope cam prin 1980 a semant o declaratie de proprietate cu guvernele Natiunilor Unite, US, si Rusi, prin care Lubar Embassy, adica firma lui nenea asta, poate vinde sub forma legala terenuri prin sistemul solar.

Asa ca e pe bune.

Motivul pentru care ti-ai lua teren pe luna ? Mai ales ca te-ar costa sa iti vezi terenul propriu-zis vro 100.000.000 dolari ?

Oricum sunt sigur ca daca afla Guta cumpara toata luna.

Eu sincer as cumpara soarele si v-as cere chirie pentru lumina :).

Deci daca vreti sa va cumparati teren prin galaxie direct de la agent roman: Apasa-ma!
Daca vrei sa iti cumperi teren prin galaxie direct de la Nenea cu actu de proprietate: Apasa-ma!

Sincer eu cred ca romanu e tapar. Din cauza ca e roman.

0 :

Comment here

Tu ce ai de zis in privinta asta ?