marți, 5 ianuarie 2010

Solutia unora pentru altii...

Foarte tare ce o sa va prezint acum. Mie mi se pare o bataie de joc, dar bineinteles, este doar parerea mea.

Impreuna cu sotia mea, cautam o garsoniera in Bucuresti.

Cautand si cautand, i-am gasit pe unii care considera ca au gasit solutia perfecta pentru altii.
Astfel va prezint garsoniera minune :







Cu ajutorul acestei solutii minunate, acum te poti muta in Piata Victorie la incredibilul pret de 12.500 eur.
Garsoniera are 25m2 insemnand 500 eur pe metru locuibil, mult sub pretul pietei unde sa spunem ca o medie ar fi in jur de 1.000-1.200 eur pe metru locuibil.
Deasemenea, din pozele pe care le-am vazut as putea sugera ca garsoniera este mobila, astfel cand te-ai plictisit de Piata Victoriei, de ce sa nu te muti pe Dorobanti, Uniri, Etc.
In fond, faci o cerere la primarie sa iti aprobe vro 3 locuri de parcare, si te muti unde vrei tu.

0 :

Comment here

Tu ce ai de zis in privinta asta ?