vineri, 22 ianuarie 2010

Premiile Nobel pentru blog

Am sa introduc acest post la reclame deoarece consider ca de fapt si de drept este vorba de o reclama intre noi bloggeri.
Despre ce este vorba. Eu am primit un premiul de la un cititor de al meu si anume Bobo urmand ca si eu la randul meu sa premiez pe cei care ii consider eu interesanti astfel ajungand la o comunitate de bloggeri mai mare. Un fel de HI5, Facebook, dar acum avansam de la poze la "scrieri". Destul de interesanta ideea cu toate ca nu sunt adeptul ei deoarece nu fac blogg-ul un business. Citeste cine vrea, cand vrea, daca vrea.
Anyway de ce sa se rupa lantul la mine. :) 

Stiti toti bine cum sta treaba cu ruptul lantului, 7 ani ghinion, iti moare cineva, oricum e naspa. :).
Asa ca premiile care le voi acorda pentru Bloggurile care le consider eu interesante sunt (nu-l voi pune pe Bobo deoarece lui i-am facut deja reclama).

Voi acorda locul intai :

1. Pentru ca am gasit un articol foarte interesant despre cum sa cumperi o masina din germania George Buhnici
1. Pentru ca m-a ajutat cu informatii in privinta PFA-ului Victor Stanciu
1. Pentru ca e vedeta :) Mircea Badea
1. Pentru ca il consider super amuzant :) Modoveanu !
1. Pentru ca imi place cum canta Guess Who

Si ultimul loc se acorda lui ..... Vlad, Muhaha :)) (blog la care sunt si abonat). Ultimul pentru ca sunt modest :).



Regulament:
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

P.S.: Prost sunt. Mereu exista un scop ascuns la toata treaba asta. Se pare ca scopul ascuns are legatura cu reclama la Mr. Linky ala care nu stiu ce este, nu vreau sa stiu, nu ma intereseaza. Voi lasa postul oricum ca m-am chinuit sa il scriu.

2 comentarii:

  1. M-a sunat un prieten sa ma intrebe daca Mircea Badea mi-a pus premiile la el pe blog. Pentru cei care mai au intrebarea asta, nu mi le-a pus. Nici macar un mail privat. :)

    RăspundețiȘtergere

Tu ce ai de zis in privinta asta ?