miercuri, 2 decembrie 2009

Ejobs si piata locurilor de munca.



Ejobs - as zice cel mai cunoscut site care "te ajuta" sa iti gasesti un loc de munca.

O sa intru putin in detalii si anume exemplul din stanga mea:


Student, termin facultatea, posibilitati de angajare - contabilitate primara = imposibil, imi trebuie experienta.

Intrebare: Daca am experienta in contabilitate 1-2 ani, de ce as vrea sa ma angajez contabil primar pe un salariu de 100 - 200 eur ?

Raspuns : Dupa parerea mea este un anunt psihologic. Astfel cere de la tine cat mai multe, tu oricum iti pui cv-ul. Te suna, iti scot ochii ca nu indeplinesti toate conditiile si te angajeaza cu 100 de euro (ca doar de asta e si specificat 100-200 eur.) si chiar te tine si vro 3 luni de proba fara carte de munca sa vada ei cat de dispus esti tu la programul prelungit.
P.S. (nu faceti nici o legatura intre relatarea mea si anuntul postat).


Statistica :

Perioada 01.08.2009 - 30.08.2009
Cv-uri trimise la diferite firme = 54 din care :

Nevizualizate = 48
Vizualizate = 5
Cv Respins = 0
Cv Acceptat = 1
Telefoane primite = 0 (zer0)

Cu toate astea as zice ca am un c.v. care ma recomanda, mai ales pentru ce post-uri am aplicat.

Si totusi cum iti poti gasi un loc de munca ?

1. Firme de recrutare - nu am incercat.
2. Sa iti pui camasa de interviu si sa te duci cu c.v.-ul in mana direct la serdiul firmei - am incercat, nu merge. H.R.-ul nu primeste fara programare.
3. Sa iti pui cv-ul direct pe site-ul firmei la rublica, "aplica din proprie initiativa" si poate, te sunam noi - in derulare, inca astept sa ma sune.
4. Sa iti reduci standardul - in curs de derulare :

3 comentarii:

  1. Dude, sincer acum... CV-ul tau e varza... Adica ai ce trece in el, nu de asta spun...dar cum ti l-ai construit... Nooooooo waaaaaaaay

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ... nu sunt expert in c.v.-uri. Asta ar fi si ideea. Cine are nevoie de mine are nevoie pentru ca stiu sa imi construiesc c.v.-ul sau pentru ce stiu sa fac in domeniul meu de activitate ?

    RăspundețiȘtergere

Tu ce ai de zis in privinta asta ?