luni, 14 decembrie 2009

Airsoft !


Conter-Strike sau Airsoft.

Ce este airsoft-ul. Sunt sigur ca multi nu ati auzit de el. Airsoft-ul este un hobby, devenit un sport. Acest hobby consta in impuscarea adversarilor cu replici ale armelor adevarate care trag cu bile de plastic de 6mm. Sa spunem un fel de paintball dar cu arme mult mai reale, si nu la fel de periculos.

Armele de airsoft sunt foarte reale, unele firme reusind sa faca replica identice cu cea reala, fiind construite din exact aceleasi materiale, aceasi greutate, aceasi precizie.

Exemplu firma Systema :

Poze comparative intre replica Systema si arma reala.



Aceste arme fiind folosite si pentru antrenament militar.

Ce trebuie sa mai stim despre airsoft. Mie mi se pare un hobby costisitor. Desigur poti intotdeauna sa iti comperi o arma mai ieftina, pret/calitate bun, dar cu cat avansezi in joc niciodata nu o sa fi multumit de arma ta. Ai sa ravnesti intotdeauna la o arma mai buna, sau la o arma care ai vazut-o la altcineva.
Anyway’s pentru fani de counter-strike, trebuie neaparat sa incerce. Si cum poti sa faci asta cel mai bine decat ducandu-te intr-un meci saptamanal al veteranilor de airsoft si iti inchiriezi de la ei o arma. Multi nici nu o inchiriaza, pur si simplu ti-o da sa joci si tu cu ea in speranta ca o sa iti placa si ai sa te apuci si tu serios de airsoft. Si crede-ma o sa iti placa.

Alte intrebari care ar putea aparea. 
Doare cand te loveste cu o bila ?
Depinde de distanta, eu am fost impuscat in mana de la o distanta de vro 1-2 metri, cu o arma relativ mai puternica decat media si mi s-a facut pe mana ca niste basicute de sange. A durut pe moment, a trecut. Suportabil, dar deobicei nu se trag de la distante apropiate, asta fiind un accident.

Trebuie sa port masca ?
Trebuie sa porti ochelarii de protectie, dar este recomandat sa porti masca.

De unde pot sa imi cumpar o arma de airsoft ?
Intreba-l pe prietenul tau google si o sa iti dea o gramada de site-uri romanesti. Recomand sa incepeti cu o arma Jing Jong fiind mai ieftina si calitate destul de buna.
De tinut cont totusi cand iti cumperi o arma mai ieftina ca s-ar putea sa ti se rupa vrun plastic deci fara aruncari pe jos still Rambo (asta in caz ca nu va luati o arma din metal), s-ar putea sa ti se blocheze iarna (fapt pentru care mi-am vandut prima arma de nervi) etc. etc. Dar dupa cum zice vorba targului, macar nu plangi dupa ea ca nu te-a costat o avere.

Pe ce sistem functioneaza armele airsoft ?
Gaz, arc, si electrice. Pe gaz, mai bine nu va luati, e si costisitor si sunt mai puternice astfel incat s-ar putea sa fiti refuzat intr-un joc. Lumea joaca de fun nu sa ii picteze un maniac cu punctulete pe tot corpul. (nu ca nu ar exista si astfel de maniaci).
Pe gaz din cate am mai vazut, un sniper isi cumpara un pistol fiind interzis sa tragic cu sniper-ul de la o distanta mica.
Arc este folosit in general pentru sniperi.
Electrice, cele mai commune, dar daca tragi ca Rambo s-ar putea sa ramai fara baterie in mijlocul razboiului. (sa zicem ca o baterie normala ar trebui sa tina in jur de 2 ore)

Recomandarea mea, http://www.sibiu-airsoft.ro/, aici mi-a placut mie cel mai mult.
Ziceti ca vreti sa jucati la Fabrica de bere de la Sadu. Foarte misto terenul.
Cat si despre baietii de acolo, foarte de treaba, respectele mele.

Cam atat ca m-am plictisit sa scriu. Raspund si la intrebari.

0 :

Comment here

Tu ce ai de zis in privinta asta ?