vineri, 23 iulie 2010

Volvo V40

Pentru cei care au auzit ca mi-am luat masina: mi-am luat masina.
Pentru cei care nu au auzit ca mi-am luat masina: mi-am luat masina.




Caroserie:
break
An:
2001
Carburant:
benzina
Putere:
122 CP / 91 KW
Capacitate cilindrica:
1783 CM3
Kilometri parcursi:
155000
Culoare:
Argintiu
Culoare metalizata:
Da
Aer conditionat:
Manual
Numar de usi:
Patru Sau Cinci
Numar de locuri:
De La 3 Pana La 6
Cutie de viteza:
Manuala
Clasa de poluare:
Euro 3
ABS:
Da
Inchidere Centralizata:
Da
Servodirectie:
Da
Geamuri Electrice:
Da
Culoare Metalizata:
Da
Jante De Aliaj:
Da

Alte detalii:

Importata din Germania, neaccidentata, un singur proprietar, stare tehnica si estetica deosebita! Dotari: aer conditionat, servo, central cu telecomanda, SIPS, WHIPS, 8 airbag-uri, coloana directie reglabila, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, telefon, sonorizare Volvo, cotiera, insertii mahon, jante aliaj usor, etc.



0 :

Comment here

Tu ce ai de zis in privinta asta ?